skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
16:57:08
23.02.2006
23.02.2006
havlik
-> Borin: holansky?
16:53:22
23.02.2006
23.02.2006
Borin - Král tuzerů
-> havlik: Neměl sem čas....sem to opravoval v letu..vidím tam už jen "ubyly"
16:21:10
23.02.2006
23.02.2006
Pavel P@nkáč
-> Kroulíček: Je pěkné že tam máš tvrdé pružiny a tlumiče ale když ti to sedí na dorazech tak je to k ničemu a svezení je na ho*no, nebo už jsi s tím něco udělal?
15:37:20
23.02.2006
23.02.2006
havlik
-> Borin: ty woe dyt tam mas furt chyb jak sra*ek
15:36:25
23.02.2006
23.02.2006
Borin - Král tuzerů
-> Kroulíček: Nezlob se ale nedá se na to koukat...prosím tě nakopíruj si tam tenhle popis :
Značka: Škoda 120 Gls (Holanský vývoz)
Rok výroby:Byl to přelom roku 1986 a roku 1987
Motor:
Motor je z fáva 135 je po částečný GO!
Provedené ůpravy :KAROSERIE:zavařeny C sloupky,okapničky,blinkry na stranách,dosedy blatníku?kompletně sespárovano a zahlazeno?zavařen nasavač na kapotě a mírně zamračená haupna!Kufr byl vyměněn a vystužen!Jinak karoserie proběhla celkovou obnovou od spoda na horu je nová...
INTERIÉR:
Namontována palubka ze 130!
Sportovní sedačky původně z brouka!
nové čalounění!Zástavba 4 středobasových repráku od Pioneer!v platě je zástavba 4 repráku od dexonu(třípasmové reproduktory)
karoserie byla částečně odtučněna!ubyli zbytečné součastky jako třeba zádní pásy a podobně!
Planovane upravy:
Nalakovat auto(černo fialová metla)
Sportovní podvozek!
Dát nápravy ze 136 rapid!
Sehnat papíry ze 136 sedanu!
Vyměnit muziku!zástavba od firmy Spectron!A nové čalovění!
Snad sem to všechno opravilů dobře bylo to v letu...
Značka: Škoda 120 Gls (Holanský vývoz)
Rok výroby:Byl to přelom roku 1986 a roku 1987
Motor:
Motor je z fáva 135 je po částečný GO!
Provedené ůpravy :KAROSERIE:zavařeny C sloupky,okapničky,blinkry na stranách,dosedy blatníku?kompletně sespárovano a zahlazeno?zavařen nasavač na kapotě a mírně zamračená haupna!Kufr byl vyměněn a vystužen!Jinak karoserie proběhla celkovou obnovou od spoda na horu je nová...
INTERIÉR:
Namontována palubka ze 130!
Sportovní sedačky původně z brouka!
nové čalounění!Zástavba 4 středobasových repráku od Pioneer!v platě je zástavba 4 repráku od dexonu(třípasmové reproduktory)
karoserie byla částečně odtučněna!ubyli zbytečné součastky jako třeba zádní pásy a podobně!
Planovane upravy:
Nalakovat auto(černo fialová metla)
Sportovní podvozek!
Dát nápravy ze 136 rapid!
Sehnat papíry ze 136 sedanu!
Vyměnit muziku!zástavba od firmy Spectron!A nové čalovění!
Snad sem to všechno opravilů dobře bylo to v letu...
15:31:39
23.02.2006
23.02.2006
Borin - Král tuzerů
-> brutale: Typnul bych to na //Vehicle
13:45:22
23.02.2006
23.02.2006
brutale
Co to je za radio???
23:16:47
28.01.2006
28.01.2006
Kroulíček
-> manijak 28.01.06 13:01:07: no já to samí!ale mám jen 135!malinko mámpovolenou benzínovou soustavu tak že to papá ale jede!!a další poctatná věcička mě to váží okolo 750kg!
13:01:07
28.01.2006
28.01.2006
manijak
a Ty tam máš jakou převodovku...? já mám 4 kvalt 3,9 a motor je 136 :) takže bych Tě měl sundat teoreticky
22:29:38
27.01.2006
27.01.2006
Kroulíček
-> manijak 27.01.06 21:45:26: dík dík ale ještě není všemu konec
22:28:34
27.01.2006
27.01.2006
Kroulíček
-> Targa 27.01.06 20:34:15: jo přemýšlím že bych ještě neco vimyslel ale nevim nevím!
21:45:26
27.01.2006
27.01.2006
manijak
Ty jo...tolik práce... v laku to bude bomba..
20:34:15
27.01.2006
27.01.2006
Targa
-> Kroulíček: už se těšim až to bude v laku to bude krááása:)
22:08:40
02.01.2006
02.01.2006
Kroulíček
-> Bobesh 02.01.06 14:38:14: uš jsem juknul a v zápomětí odepsal!
22:08:13
02.01.2006
02.01.2006
Kroulíček
-> manijak 02.01.06 14:14:03: zdar nezlop se ale tetka mám celje tejden odpolední a budu doma nejdřív v 21.00!a nebo ráno!pokut nebudu spát:-)!ale písnuti tam!
14:38:14
02.01.2006
02.01.2006
Bobesh
Mrkni do zpráv.
14:14:03
02.01.2006
02.01.2006
manijak
-> Kroulíček: pisni mi pak na icq