-> Kroulíček: jj sleduju tady pár aut a občas nějaké fórum
no ono se tomu pak asi stejně nevyhneš, že tě bude někdo v něčem napodobovat, ale to je hold riziko
no psal sem fífovy na kolik by vyšla úprava náprav - ale spíš už jen kosmetické úpravy
nn masku nemám.. měl sem obě půlky a nápis, ale nemůžu je nikde najít, takže budu shánět časem i pro sebe
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
23:07:03
22.07.2008
22.07.2008
pyroman
21:58:09
22.07.2008
22.07.2008
Kroulíček
-> pyroman 22.07.08 19:02:11: nemáš doma dvojdílnou masku na 130?
21:55:45
22.07.2008
22.07.2008
Kroulíček
-> pyroman 22.07.08 19:02:11: hele tys dával tomukličinoj do PC aby ti zrenovoval nápravi?
21:54:33
22.07.2008
22.07.2008
Kroulíček
-> Borin 22.07.08 21:13:55: se divim že si orknul mojí car
21:53:37
22.07.2008
22.07.2008
Kroulíček
pyroman 22.07.08 13:57:35 napsal: -> Kroulíček: popis a fotogalerii udělej po zveřejnění asi jo máš pravda bude to nejlepší ale víš jak docela bych to jsem všechno naházel ale nějak neci aby to všichni okoukali na fotkách a pak nebyli zvědaví
21:52:38
22.07.2008
22.07.2008
Kroulíček
Borin 22.07.08 19:00:55 napsal: -> Kroulíček: Jak píše pták ohnivák pode mnou no jo jeto náš pirománek
21:51:26
22.07.2008
22.07.2008
Kroulíček
-> pyroman 22.07.08 13:57:35: je ty sem také koukáš jo k mé kárce.. to docela čumim.. by mě zajímalo kdo sem kouká.. by mohli napsat třeba tradiční a nejpoužívanější dvě písmena va virtu...(UP)
21:13:55
22.07.2008
22.07.2008
Borin - Král tuzerů
-> pyroman:
19:02:11
22.07.2008
22.07.2008
pyroman
-> Borin: ti dám ptáka ohniváka
19:00:55
22.07.2008
22.07.2008
Borin - Král tuzerů
-> Kroulíček: Jak píše pták ohnivák pode mnou
13:57:35
22.07.2008
22.07.2008
pyroman
-> Kroulíček: popis a fotogalerii udělej po zveřejnění
13:19:48
22.07.2008
22.07.2008
Kroulíček
-> exwrcteam 19.07.08 12:34:27: přemýšlim že dám new popisek ale nevim nevim.. neci to všem tady vykecat aby pak čuměli jak péra
13:19:12
22.07.2008
22.07.2008
Kroulíček
-> exwrcteam 19.07.08 12:34:27: neboj protlumi jsou na doras.. zadek položim ještě o jeden cm níš ale jak říkám ty 15"natom malim profilu dělaj moc malé kolísko..
12:34:27
19.07.2008
19.07.2008
exwrcteam
-> Kroulíček: jj ja sem si toho uz vsim loni hlavne musi bej snizeno
17:45:02
18.07.2008
18.07.2008
Kroulíček
-> exwrcteam 18.07.08 09:18:00: ne vem si to tak před dvouma rokami.nikdo áčka neměl a kdyš tak to odsuzovali a tet je tam zase každej sází.. každej napíše u auta krásná ačka...
09:18:00
18.07.2008
18.07.2008
exwrcteam
-> Kroulíček: to musis napsat jinam:D treba do fora zamyslete se nad ackama daj to dolu a maj acka.. zlata zelena ta je po zasahu flexy a cocka nemela
19:30:41
17.07.2008
17.07.2008
Kroulíček
-> exwrcteam 17.07.08 18:14:42: toto jde ne je to modermí mit áčka každej se ktomu varí tak dva roky spátky to každej odsuzoval a tetkon to zase každej dáva dolu jeto pěkné.. kdyš si vemu co bylo in před dvouma roky a tet.. pár lidí by se nad tím mělo zamyslet
19:29:03
17.07.2008
17.07.2008
Kroulíček
-> Vencars 16.07.08 22:06:37: no tak to ne to je docela parádní pěkně jsem se tomu zasmal žeby kravatáci udělali chybyčku todle je pěkné ale
18:14:42
17.07.2008
17.07.2008
exwrcteam
z otecka.. no to bude zajimavy budes mit acka jak hodne prelozena tatra :D
22:06:37
16.07.2008
16.07.2008
Vencars
-> Kroulíček: to možná jezdí ale nafta šla rapidně nahoru zkus toho naftáka uděla ta LPG a budeš machr ale né tak jako já mam u VW LTčka v papírech psáno:
palivo
nafta
+ alternativní pohon benzín a LPG
trochu to na uřádě pokonili
palivo
nafta
+ alternativní pohon benzín a LPG
trochu to na uřádě pokonili