-> Kroulíček: jj sleduju tady pár aut a občas nějaké fórum
no ono se tomu pak asi stejně nevyhneš, že tě bude někdo v něčem napodobovat, ale to je hold riziko
no psal sem fífovy na kolik by vyšla úprava náprav - ale spíš už jen kosmetické úpravy
nn masku nemám.. měl sem obě půlky a nápis, ale nemůžu je nikde najít, takže budu shánět časem i pro sebe
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
23:07:03
22.07.2008
22.07.2008

pyroman
21:58:09
22.07.2008
22.07.2008

Kroulíček
-> pyroman 22.07.08 19:02:11: nemáš doma dvojdílnou masku na 130?
21:55:45
22.07.2008
22.07.2008

Kroulíček
-> pyroman 22.07.08 19:02:11: hele tys dával tomukličinoj do PC aby ti zrenovoval nápravi?
21:54:33
22.07.2008
22.07.2008

Kroulíček
-> Borin 22.07.08 21:13:55: se divim že si orknul mojí car
21:53:37
22.07.2008
22.07.2008

Kroulíček
pyroman 22.07.08 13:57:35 napsal: -> Kroulíček: popis a fotogalerii udělej po zveřejnění asi jo máš pravda bude to nejlepší ale víš jak docela bych to jsem všechno naházel ale nějak neci aby to všichni okoukali na fotkách a pak nebyli zvědaví

21:52:38
22.07.2008
22.07.2008

Kroulíček
Borin 22.07.08 19:00:55 napsal: -> Kroulíček: Jak píše pták ohnivák pode mnou no jo jeto náš pirománek


21:51:26
22.07.2008
22.07.2008

Kroulíček
-> pyroman 22.07.08 13:57:35: je ty sem také koukáš jo k mé kárce.. to docela čumim.. by mě zajímalo kdo sem kouká.. by mohli napsat třeba tradiční a nejpoužívanější dvě písmena va virtu...(UP)

21:13:55
22.07.2008
22.07.2008

Borin - Král tuzerů
-> pyroman: 

19:02:11
22.07.2008
22.07.2008

pyroman
-> Borin: ti dám ptáka ohniváka


19:00:55
22.07.2008
22.07.2008

Borin - Král tuzerů
-> Kroulíček: Jak píše pták ohnivák pode mnou


13:57:35
22.07.2008
22.07.2008

pyroman
-> Kroulíček: popis a fotogalerii udělej po zveřejnění 

13:19:48
22.07.2008
22.07.2008

Kroulíček
-> exwrcteam 19.07.08 12:34:27: přemýšlim že dám new popisek ale nevim nevim.. neci to všem tady vykecat aby pak čuměli jak péra

13:19:12
22.07.2008
22.07.2008

Kroulíček
-> exwrcteam 19.07.08 12:34:27: neboj protlumi jsou na doras.. zadek položim ještě o jeden cm níš ale jak říkám ty 15"natom malim profilu dělaj moc malé kolísko..
12:34:27
19.07.2008
19.07.2008

exwrcteam
-> Kroulíček: jj ja sem si toho uz vsim loni hlavne musi bej snizeno 

17:45:02
18.07.2008
18.07.2008

Kroulíček
-> exwrcteam 18.07.08 09:18:00: ne vem si to tak před dvouma rokami.nikdo áčka neměl a kdyš tak to odsuzovali a tet je tam zase každej sází.. každej napíše u auta krásná ačka... 

09:18:00
18.07.2008
18.07.2008

exwrcteam
-> Kroulíček: to musis napsat jinam:D treba do fora zamyslete se nad ackama
daj to dolu a maj acka.. zlata zelena ta je po zasahu flexy a cocka nemela 
daj to dolu a maj acka.. zlata zelena ta je po zasahu flexy a cocka nemela 
19:30:41
17.07.2008
17.07.2008

Kroulíček
-> exwrcteam 17.07.08 18:14:42: toto jde ne je to modermí mit áčka každej se ktomu varí tak dva roky spátky to každej odsuzoval
a tetkon to zase každej dáva dolu
jeto pěkné.. kdyš si vemu co bylo in před dvouma roky a tet.. pár lidí by se nad tím mělo zamyslet

a tetkon to zase každej dáva dolu
jeto pěkné.. kdyš si vemu co bylo in před dvouma roky a tet.. pár lidí by se nad tím mělo zamyslet

19:29:03
17.07.2008
17.07.2008

Kroulíček
-> Vencars 16.07.08 22:06:37: no tak to ne
to je docela parádní pěkně jsem se tomu zasmal žeby kravatáci udělali chybyčku
todle je pěkné ale
to je docela parádní pěkně jsem se tomu zasmal žeby kravatáci udělali chybyčku
todle je pěkné ale
18:14:42
17.07.2008
17.07.2008

exwrcteam
z otecka.. no to bude zajimavy budes mit acka jak hodne prelozena tatra :D
22:06:37
16.07.2008
16.07.2008

Vencars
-> Kroulíček: to možná jezdí ale nafta šla rapidně nahoru
zkus toho naftáka uděla ta LPG
a budeš machr
ale né tak jako já
mam u VW LTčka v papírech psáno:
palivo
nafta
+ alternativní pohon benzín a LPG
trochu to na uřádě pokonili
zkus toho naftáka uděla ta LPG
a budeš machr
ale né tak jako já
mam u VW LTčka v papírech psáno:palivo
nafta
+ alternativní pohon benzín a LPG
trochu to na uřádě pokonili

A.K.R.O.B.A.T
