skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
18:48:39
30.09.2006
30.09.2006
Kroulíček
-> Mišell 30.09.06 18:08:52: neboj jsou doma!ale ještě je budu malinko dodělávat!tak tam budou déle!
18:08:52
30.09.2006
30.09.2006
Mišell
-> Kroulíček: Hade jeden:) Ale seděj tam jak z fabriky...každopádně k dokonalosti to dotáhneš,když dáš ještě čirý blinkry
Ale je to super.
Ale je to super.
09:19:22
11.09.2006
11.09.2006
Kroulíček
-> Tuner#2 11.09.06 08:38:18: no mám jeli a ještě ktomu jen zadní pořádně a přední jsou odfláknuté!a to nemluvimo spodku ten je ještě v základu a také jen tak ošudlanej:)vikašlal jsem se nato prtože mám doma new nápravi a aš je sumdám tak toudělám celé!:)
08:38:18
11.09.2006
11.09.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kroulíček: Proč? Rád se na to podívám.
21:00:17
10.09.2006
10.09.2006
Kroulíček
-> Tuner#2 10.09.06 12:29:29: jj bub ale moc bych to nerat ukazoval!asi by ses smál
12:29:29
10.09.2006
10.09.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kroulíček: Souhlas. Budeš v Doksech, že bych to viděl na živo?
20:00:37
08.09.2006
08.09.2006
Kroulíček
-> Tuner#2 08.09.06 12:01:41: jinak se omlouvám za gramatické chiby!
20:00:09
08.09.2006
08.09.2006
Kroulíček
-> Tuner#2 08.09.06 12:01:41: jj něco málo jsem také slišel o tedlé barvičce!myslim si že je lepší do tohodle zainvestovat a koupit něco počádného aby to bylo suprové!!
12:01:41
08.09.2006
08.09.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kroulíček: OK v poho - já bych to děal asi tím Alkytonem - má to tak Jiřík už tři roky aje to OK.
19:37:25
07.09.2006
07.09.2006
Kroulíček
-> Tuner#2 23.08.06 10:46:10: ahoj bužel stále nemohu zastíhnout toho dotičného!nezlop se ale neboj nezapomínám!
21:26:22
23.08.2006
23.08.2006
Kroulíček
-> Tuner#2 23.08.06 10:46:10: hm také se rozmejšlim že nasi nechám auto suché v garáži a budu doma!.-)
10:46:10
23.08.2006
23.08.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kroulíček: To stačí, pak dej vědět. Holice ani nevím kde jsou - teď jsem chtěl ject Mimoň, ale kvůli počasí budu asi doma :o(
20:13:49
22.08.2006
22.08.2006
Kroulíček
-> Tuner#2 21.08.06 16:48:36: boužel z hlavi nevim!ale kolega to ví ale aš tak o víkendu to budu vědět!!jedeš do Holic?
16:48:36
21.08.2006
21.08.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kroulíček: A máš nějaké označení a výrobce té barvy?
16:14:05
21.08.2006
21.08.2006
Kroulíček
-> Tuner#2 20.08.06 16:31:12: no praskat těško číci pár lidí mě to také říkalo ale nidki jsem stim neměl problém!jo a ještě jeden chlap mi doporučoval barvu na asfalt dělá se ve třech barevnřch provedeních!černa ,žlutá a bíla! a ta barva vidrží opravdu cokoli! jo sori za moje granatické chibi:-(
16:31:12
20.08.2006
20.08.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kroulíček: Díky moc za info. Ani nevím, že se dělá bílá základovka ( Žiju jen v červenohnědé a šedivé :o)) Takže vrchní barva je obyč syntetika - nebude to praskat? Uvažuju o Alkytonu.
11:17:44
20.08.2006
20.08.2006
Kroulíček
-> Tuner#2 19.08.06 22:29:18: ahoj!ne tlumex jsem měl jen na jednom blatníku!podklad je origo fabrika!.-)ndal jsem základní barvu z anikorozním učinkem a navrch semdal sintetiku žlutou!(jo nejlepěí základní barva je bíla nejle vinikne potom vrchní!
22:29:18
19.08.2006
19.08.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kroulíček: Jakou barvou jsi dělal ty podběhy? A to jsi pod to dával základ, nebo je to jen vrchní barva? A co podklad - to jsi nechal Tlumex? Díky za info.
22:04:03
19.08.2006
19.08.2006
Mišell
-> Kroulíček: ono i těch 600W je dost slušný,,,aspoň ti vydržej o trochu dýl okna
20:40:48
19.08.2006
19.08.2006
Kroulíček
-> Mišell 19.08.06 16:00:49: jj dozvěděl jsem se pár novinek tak jsem koupil menší!neva!foto bude v pondělí není foták!