skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
videa škodovek
15:25:58
24.08.2019
24.08.2019
MajoLR
-> vhml: Paráááda!!!
19:13:02
20.08.2019
20.08.2019
vhml
22:56:21
19.08.2019
19.08.2019
Matthes, záškodník z TechWebu
22:46:43
19.08.2019
19.08.2019
Nwkt
-> Tuner#2: Tebe ne, jiné ano
22:44:42
19.08.2019
19.08.2019
MajoLR
22:43:24
19.08.2019
19.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 19.08.19 22:33:57: Já jezdím na rallye bezmála 30let, focení mě taky baví, ale v životě by mě tohle nenapadlo obzvláště ne tam, kde se letí na vytočenou pětku.
22:33:57
19.08.2019
19.08.2019
MVM
-> Tuner#2: Než jsem začal pracovat na závodech, tak jsem hodně často jezdil na rallye jako divák. Jsou místa kam rozumný člověk nepůjde. A fotografové - to je skupina sama o sobě. Přesně jak bylo řečeno - vesticka nesmrtelnosti. A svět v pořádku - pouze do tý doby,než někdo nedejbuh někoho sejme, bude to půl roku na Nově a v Blesku, zase to budou chtít zakázat a obsere to kluk v pořadatelské vestě či dostal dvě bagety, a vysílačku a stojí tam za odměnu...
22:23:25
19.08.2019
19.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 19.08.19 22:16:11: JJ, štěstí, že si to místo rozmyslel. Ale ono tam dost diváků stálo až s podivem, že to bezpečnost pustila. Úplně diametrálně jiné než tady na západě. I kolega z práce co tam byl, říkal jak to tam tím žije a nic není problém... Holt je tam ještě svět v pořádku
22:16:11
19.08.2019
19.08.2019
Luky
-> Tuner#2: má vestu nesmrtelnosti
21:48:29
19.08.2019
19.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 19.08.19 21:37:58: po tom co jsem sylšel, že jeden nejmenovaný komisař řekl, že si dneska už můžou vybírat kdo testaci udělá a kdo ne, tak bych se v budoucnu nedivil ničemu. Ostatně třeba to, že Vostrýmu písemně potvrdí kopii Heigo pro 130LR a i 130L/A dva roky zpět a následně dělají u Áčka problém, že nesmí být zapuštěná to mě hlava nebere a takových věcí je víc...
Jinak teď jsem sjel jedno video a pan fotograf se znovu narodil...
Jinak teď jsem sjel jedno video a pan fotograf se znovu narodil...
21:37:58
19.08.2019
19.08.2019
Bery
-> vhml: griazinovi zapomněli říct že nemá tolik životů jak na simulátoru. jel strašnou hranu.
snad skupinu 17 nezruší. preci jen to nejsou jenom škodovky a jsou to platní a platící účastníci.
snad skupinu 17 nezruší. preci jen to nejsou jenom škodovky a jsou to platní a platící účastníci.
21:12:36
19.08.2019
19.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 19.08.19 20:56:06: No on jel tak trochu bezhlavě... Ostatně třeba tady 0:21 už moc nechybělo aby to zahodil a ta rána o zábradlí bylo štěstí v neštěstí. To trefit na dveře, tak už tady možná nebyl...
Jinak souhlas, tempo neskutečné a krásně se dívá na videa od mediasportu. Sjel jsem všech 8 a paráda jak kvalitou videozáznamu, tak obsahem.
Jinak souhlas, tempo neskutečné a krásně se dívá na videa od mediasportu. Sjel jsem všech 8 a paráda jak kvalitou videozáznamu, tak obsahem.
20:56:06
19.08.2019
19.08.2019
vhml
Aby tu nebyly jen starý sráče. To tempo co se jelo letos na Barumce bylo už naprosto šílený. A s Fábií EVO a Fiestou Mk8 se bude zas jen zrychlovat.
Doporučuju shlídnout i onboard Gryazina z RZ7 , kterou má najetou z Richard Burns Rally. A v obou průjezdech ji vyhrál rozdílem třídy ( 0,35s/km )
Doporučuju shlídnout i onboard Gryazina z RZ7 , kterou má najetou z Richard Burns Rally. A v obou průjezdech ji vyhrál rozdílem třídy ( 0,35s/km )
17:27:14
19.08.2019
19.08.2019
MVM
-> vhml 19.08.19 17:16:10: Tak určitě je takových lidí s autama víc , tak si zorganizují při nejhorším svý závody. Stejně jako v podstatě není českej okruhového mistrak, tak se jdeš vozit na Carbonii kde nikdo nikoho nebuzeruje... Předpokládám že tu rozvahu musí každej udělat už před tím než začne stavět.. Nejhorší na tom je to, že místo toho aby se to podporovalo,tak se vymýšlí změny. Proč?
E: Samozřejmě čistokrevná LR se zase asi lip prodává..
E: Samozřejmě čistokrevná LR se zase asi lip prodává..
17:16:10
19.08.2019
19.08.2019
vhml
-> MVM 19.08.19 16:44:26: já si právě vůbec nemyslím, že je to správný směr. Z hlediska svezení ano, o tom žádná. Ale taky se klidně může stát, že si zítra někdo vzpomene, že takovej historicky-moderní kočkopes tolerovanej nebude a najednou nemáš kde závodit. A to "zítra" je dost reálný, protože bylo předesláno, že nová auta od roku 2019 už otestovat nepůjdou. Asi se teda situace změnila, ale nikdy nevíš, kdy tě to zůstane doma úplně k hovnu.
16:44:26
19.08.2019
19.08.2019
MVM
-> Bery: Po tom všem co slyším, vidím,bych asi ani nepomýšlel stavět historika LRu. Podle mě jdeš správným směrem a už se těším jak to bude vypadat,a prášit
13:59:22
19.08.2019
19.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 19.08.19 13:48:33: Tak jasný, to už jsme si tady psali několikrát. Co se týče času, tak ono podívej se jak jel Neumann s Fordem loni a jak jede dnes. Loni to bylo cukavé, zatáčka na 2x a vyfouklé turbo. Dneska už se na to kouká moc pěkně a taky je to na časech vidět, takže podle toho bych to teda rozhodně nesrovnával a Honza Frei byl poslední dva roky na špičce o tom bez debat.
13:48:33
19.08.2019
19.08.2019
Bery
-> Tuner#2: já jak procházim tou stavbou, tak nenacházim žádné pozitiva a důvody proč dělat historika, který nikdy nebude tak fungovat a je v řádech stotisíců dražší. Navíc problémy s komisí.. Ale je to pěkné, na svou dobu pecka. klobouk dolů tomu kdo se do toho pustí a provozuje to závodně.
stará kastle a nápravy, osazené moderní technikou - to je pro mě koukatelné z venku a řiditelné zevnitř v 21. století.
Zpětně když kouknu na nějakou RZ kde se potkal třeba Honza Frei s Neumannem s Coswortem... Radostín třeba na bohemce loni - 22,2 km - Honza 22s za fordem...
stará kastle a nápravy, osazené moderní technikou - to je pro mě koukatelné z venku a řiditelné zevnitř v 21. století.
Zpětně když kouknu na nějakou RZ kde se potkal třeba Honza Frei s Neumannem s Coswortem... Radostín třeba na bohemce loni - 22,2 km - Honza 22s za fordem...
11:31:09
19.08.2019
19.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 19.08.19 11:11:10: No podle časů bych si teda úplně netroufal na tak záludných tratích jako má Barumka. A v absolutním myslíš Urbana a Kašpara? To už moc LR nejsou když jsme u toho.
11:11:10
19.08.2019
19.08.2019
Bery
-> Tuner#2: to vidíš i z časů. A prodloužené uši a oči, co byly na barumce.
Spíš mě překvapily ty 3 LR v hlavním poli. Tomášovi Zemanovi teda na poslední RZ lehla převodovka, ale klobouk dolů před všema. Ta poslední RZ vůbec míchala kartama.
Spíš mě překvapily ty 3 LR v hlavním poli. Tomášovi Zemanovi teda na poslední RZ lehla převodovka, ale klobouk dolů před všema. Ta poslední RZ vůbec míchala kartama.
10:35:50
19.08.2019
19.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 19.08.19 09:07:19: Ty už jsi viděl nějaká videa? Já zatím sjel jen mediasport vždy po večerech a tam je samozřejmě jen špička.
-> Paja120l 19.08.19 07:43:58: Zjišťuju.
-> Paja120l 19.08.19 07:43:58: Zjišťuju.
09:07:19
19.08.2019
19.08.2019
Bery
-> Tuner#2: celkově to moc nejelo.. jeho jsem zvyklý sledovat ne ve skupině, ale v absolutním pořadí.
07:43:58
19.08.2019
19.08.2019
Paja120l
-> Tuner#2: O co konkretne slo? To mu opravdu odesly primo valce? Treba Vlada ma vahadlo samozrejme taky a jezdi Wilwoody.
22:07:54
17.08.2019
17.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
Bylo to tak hezky rozjetý a už jede jen Vláďa Berger. Petrovi selhali brzdy, AP racing válce, asi se na to fakt vyprdnu.
21:29:23
14.08.2019
14.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 14.08.19 20:04:38: Jo včera jsem tu měl kamaráda se 130L/A a co už musel řešit z toho zůstává rozum stát...
21:04:34
14.08.2019
14.08.2019
Eidy
-> MVM: To je smutný.
20:04:38
14.08.2019
14.08.2019
MVM
-> Petr Urban: Dneska nepřímo telefonát s p.Stránskym ( hlavní technik). Musím se tomuto smát a vážně se kolem výfuku LR vedly velký debaty. Závěr mě fakt překvapil, opravdu to posuzují "aby to bylo či nejvíce podle tý fotky" což je prostě výklad našich techniků. A není proti tomu rozumnyho vysvětlení. Můžeš se vztekat, auto neprojde přejímkou, můžeš se sebrat a jet domů. Jsem rád že se těchto národních závodů vlastně neúčastnim, a taky se nedivím že to tady jde všechno leda do prdele..
22:11:03
12.08.2019
12.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 12.08.19 22:02:28: A jak to teda je s tou homologací? Vím za co tady místní kluky vyhodili a bylo to tvaru svodů moc do prostoru.
22:06:59
12.08.2019
12.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 12.08.19 22:02:28: Nic z Tebe nedělám, jen mě udivuje, že po tolika letech u Hlušičky by šel jinam a zrovna k Hricinovi? Ale za chvíli je Kramolín, tak se schválně poptám.
22:06:28
12.08.2019
12.08.2019
Petr Urban
-> Tuner#2: Až ty svody uvidíš, zmer si je, prostřední větve jsou o mnoho centimetrů kratší a není to jak udělat jinal, když prostřední větve musí jít pod ty vnější.
22:02:28
12.08.2019
12.08.2019
Petr Urban
-> Tuner#2: Není to tak úplně jaké máš závěry.... Ani o homologaci ani o Petrovi. Já dostal na brzdění na test katastrofické svody hriciny z ještě horším jeho tlumičem a ještě mi Petr sám řekl že je od Hriciny a to hrozné provedeni sedělo, takže nemusíš ze mě dělat blbce, když říkám fakt, možná proto jak se na provedení nadával si nechali udělat nový svody nyní. Sám Dlouhý mi řek že motor už tak jako ode mne nejede... Nechali si přeházet celý webry, jiný výfuky, kdoví jaký předstih...
20:47:20
12.08.2019
12.08.2019
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.08.19 18:55:49: právěže kvůli podvozku. Motor je vydechlá 1.4 , to jede dost podobně. Ale můžeš se celou dobu věnovat řízení a ne jak s kyvkou půlku času řídit a druhou půlku řešit, že to auto si dělá úplně něco jinýho
Ale samozřejmě s tím měkkým podvozkem nemáš šanci nic korigovat a musíš to poslat do zatáčky na první dobrou, jinak to honíš po celý silnici jak se to jednou rozhoupe.
Ale samozřejmě s tím měkkým podvozkem nemáš šanci nic korigovat a musíš to poslat do zatáčky na první dobrou, jinak to honíš po celý silnici jak se to jednou rozhoupe.
18:55:49
12.08.2019
12.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 11.08.19 21:31:05: To je přesně ono, byl jsi jedním z případů co mě napadnul. Peugeot je rychlejší jen a jen kvůli motoru to tak je.
-> Petr Urban 12.08.19 12:55:09: Já si pořád myslím, že od Hriciny výfuk Petr nikdy neměl. Leta letoucí co ho znám jede svody od Hlušičky a ten patřil ke špičce ve svém oboru a všechny větve měl vždy stejně dlouhé. Nicméně je to už starší pán a dělá už spíše jen pro skalní.
Co se týče homologace, tady asi není co namítat narozdíl od jiných případů co jsem řešil. V homologačním listu je jasně daná fotka a takto to v továrních autech jezdilo. Jsou na to zcela nezvratné důkazy a co vím, tak se jim nelíbí, když to někdo rovná od hlavy víc nahoru a do prostoru. Logicky tím natahuje délku větví, ale tak to origo nebylo. Samozřejmě otázka je jak moc důrazně na tom trvat, soukromníci jezdili co si doma slepili a taky to byla 130LR...
-> Petr Urban 12.08.19 12:55:09: Já si pořád myslím, že od Hriciny výfuk Petr nikdy neměl. Leta letoucí co ho znám jede svody od Hlušičky a ten patřil ke špičce ve svém oboru a všechny větve měl vždy stejně dlouhé. Nicméně je to už starší pán a dělá už spíše jen pro skalní.
Co se týče homologace, tady asi není co namítat narozdíl od jiných případů co jsem řešil. V homologačním listu je jasně daná fotka a takto to v továrních autech jezdilo. Jsou na to zcela nezvratné důkazy a co vím, tak se jim nelíbí, když to někdo rovná od hlavy víc nahoru a do prostoru. Logicky tím natahuje délku větví, ale tak to origo nebylo. Samozřejmě otázka je jak moc důrazně na tom trvat, soukromníci jezdili co si doma slepili a taky to byla 130LR...
17:31:59
12.08.2019
12.08.2019
MVM
-> Petr Urban 12.08.19 12:55:09: Neznám tu situaci na prejimkach, ale napadá mě leda že se začalo obecně "podvádět" a tak se jako první začali technici zabývat důsledným dodržováním homologací. Až to dospělo k absurdistanu... Pokud to tam takhle vyloženě je, jde oproti tomu asi těžko oponovat. Navíc je homologační list trvale k dispozici.. Myslím si ale že vše je možné dohodnout,povolit na další sezónu po určitých procesech na FASu.
12:55:09
12.08.2019
12.08.2019
Petr Urban
-> Tuner#2: Volal mi Milan Dlouhý ... a nechali si nedávno dělat nové svody od Hlušičky, z nějakého důvodu neřek proč tam ty Hříčinovi jet nechtěli. Takže jsem mistifikoval, nebyl jsem informovaný o aktuálu, omlouvám se. Jedou nyní Hlušičku, ale dle té otřesné homologace, takže trubky nemají stejné délky o mnoho centimetrů, jsou zlomené u hlavy, větve nejsou dlouhý jak by motor potřeboval apod. hrůzy jen aby to bylo podle jednoho otřesného obrázku z homologace trubky co si někdo posvařoval doma a dal na 130rs vyfotili do FIA jen aby tam něco bylo a dnes je z toho etalon jak to má být .... to jsou takové trapnosti kolem historiků, že průměrně myslícímu člověku to hlava nebere ... Nebo tam někdo tahá za drátky...
21:31:05
11.08.2019
11.08.2019
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.08.19 14:57:19: mě toho auta je taky líto, ale jestli s tím mám ject jak pro rohlíky, to můžu bejt rovnou doma. Třeba vůbec mi není líto Pežotu, jenže tam je průser, jak to nedělá žádnej kravál a ladně se to houpe, tak to na videu vypadá strašně nudně i když se s tím jede hrozná hrana, kterou bych si se stovkou v životě nedovolil kvůli kyvce. Jenže jak to řve drncá a občas uteče bokem, tak se na to kouká líp. Přitom je to na 10km vložce třeba o minutu pomalejší.
U času 1:30 si vždycky vzpomenu proč mám na převodovce ustřižený to mezikruží co jí středí s motorem :-D
U času 1:30 si vždycky vzpomenu proč mám na převodovce ustřižený to mezikruží co jí středí s motorem :-D
21:57:47
10.08.2019
10.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 10.08.19 13:01:52: To je ale bohužel v každém odvětví... Jak se tomu začneš víc věnovat, tak najedou se dostaneš na úroveň, že nejsi schopen pojmout to jak se to obecně dělá a co se považuje za "standart".
-> 11mAjA11 10.08.19 13:12:41: Já to vím moc dobře, kamarád stavěl 130L/A a Ti magoři ho vyhodili za zabudovanou Heigo nádrž v kufru... Přitom první 130L/A vznikly z LRy, ta nádrž je i v homologačním listu na Ačko a přesto vlastní výklad. To samé se zadní nápravou...
-> Petr Urban 10.08.19 20:44:28: Takže Hricina je teď jediný pro umí schválené svody? Kým schválené? Já bych je tam těma dobovýma fotkama musel umlátit fakt.
-> 11mAjA11 10.08.19 13:12:41: Já to vím moc dobře, kamarád stavěl 130L/A a Ti magoři ho vyhodili za zabudovanou Heigo nádrž v kufru... Přitom první 130L/A vznikly z LRy, ta nádrž je i v homologačním listu na Ačko a přesto vlastní výklad. To samé se zadní nápravou...
-> Petr Urban 10.08.19 20:44:28: Takže Hricina je teď jediný pro umí schválené svody? Kým schválené? Já bych je tam těma dobovýma fotkama musel umlátit fakt.
20:44:28
10.08.2019
10.08.2019
Petr Urban
-> Tuner#2: Ano fakt Hříčina, takový humus z trubek, takový katastroficky přesazený spoje a vlitý sváry, nedopasovaný trubky by snad hlušička ani nemohl udělat, navíc mi to sám Petr říkal, jako jediný asi chtěl udělat rychle tu katastrofu dle obrázku z homologace.
16:02:31
10.08.2019
10.08.2019
MajoLR
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.08.19 14:57:19: Musím s tebou úplne súhlasiť!!!
13:12:41
10.08.2019
10.08.2019
11mAjA11
-> Tuner#2:
No jo jenze Ti komisari jsou stari jak hnede uhli, vsichni Skodovkama jezdili a vi co kde maji hledat a co se hlavne svindlovalo uz za totace..kdyz tam dojede cokoli mene rozsiteneho zahranicniho tak cumi jak tupe howada, tapou v homologacich, nakonec se zmuzou na kontrolu ramu, brzd a zakladnich obecnych veci..coz pak ostatni ucastniky se Skodovkama akorat nasere a znechuti..vim to protoze na nasem Favoritu prvni co Mrkvan na STK kontroloval byly drzaky kotoucu a tvrdil ze tam je 8sroubu (samo byl kotouc na 6ti), takze tak no..je to prales a tezce zkostnately system..lidi se tam neobmenujou, res. hodne pomalu a za ne prilis idealne nadane jedince..uvidime kam ten Cesky domaci motorsport dospeje..
No jo jenze Ti komisari jsou stari jak hnede uhli, vsichni Skodovkama jezdili a vi co kde maji hledat a co se hlavne svindlovalo uz za totace..kdyz tam dojede cokoli mene rozsiteneho zahranicniho tak cumi jak tupe howada, tapou v homologacich, nakonec se zmuzou na kontrolu ramu, brzd a zakladnich obecnych veci..coz pak ostatni ucastniky se Skodovkama akorat nasere a znechuti..vim to protoze na nasem Favoritu prvni co Mrkvan na STK kontroloval byly drzaky kotoucu a tvrdil ze tam je 8sroubu (samo byl kotouc na 6ti), takze tak no..je to prales a tezce zkostnately system..lidi se tam neobmenujou, res. hodne pomalu a za ne prilis idealne nadane jedince..uvidime kam ten Cesky domaci motorsport dospeje..
13:01:52
10.08.2019
10.08.2019
MVM
-> Petr Urban 10.08.19 10:12:11: A právě když zjistíš postupně jak a jakými lidmi je vlastně motorsport tvoren,jak vše probíhá a funguje- tak je pak lepší nic nevědět. Jít si sednout s pivem do trávy nebo na tribunu nebo k RZ. Dát si klobásu kouknout na auta a jít dělat něco jinýho..
12:10:20
10.08.2019
10.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 10.08.19 10:12:11: fakt Hricina a ne Hlusicka? Dost o tom pochybuji. Jinak o výfuku vím, ostatně vyřazené svody z mistraku jezdí třeba kamarád Mates s tou světle žlutou LRou. Já bych u těch testaci nemohl být, já bych je tam musel umlatit do hlavy téma homologacema co ani neumí přečíst...
10:12:11
10.08.2019
10.08.2019
Petr Urban
-> Tuner#2: Jezdit umí, ale chovat se k dané technice úměrně nikoliv. A jsou tam opravdu katastrofické svody i s výfukem od Hříčiny, za prvé mi to sám řekl a za druhé to otřesné provedení je vidět na první pohled, raději nebudu ani psát jaké stádo to ubírá na brzdě jak výkonu, tak hlavně značnou část krutu v celém pásmu.
Oni totiž ty mé svody (mé protože délky,průměry a provedení jsou v mé gesci) co 3-4 roky jelo několik lidí na republice najednou vadit začli...birokracie. A tak bohužel vyšlo prohlášení s FASU jaké mohou a nemohou být výfuky a opírají se o fotku v FIA papírech která tam ani nikdy neměla být, někdo tehdy vzal domapodomácku hnusné povařené trubky a nafotilo se to do FIA, aby tam aspoň něco bylo a ono ejhle po desetiletích kdy chtěli pouze dodržovat systém 4-2-1 výfuku a výstupní průměr, se dle úplně otřesné černobílé fotky hodnotí dokonce jaké tvary ty trubky mohou být ... Tak absurdní věci co tam hošani na FASU vymýšlí k historikům pouze poukazuje na jejich zaujatost a těžkou neiteligenci.
Oni totiž ty mé svody (mé protože délky,průměry a provedení jsou v mé gesci) co 3-4 roky jelo několik lidí na republice najednou vadit začli...birokracie. A tak bohužel vyšlo prohlášení s FASU jaké mohou a nemohou být výfuky a opírají se o fotku v FIA papírech která tam ani nikdy neměla být, někdo tehdy vzal domapodomácku hnusné povařené trubky a nafotilo se to do FIA, aby tam aspoň něco bylo a ono ejhle po desetiletích kdy chtěli pouze dodržovat systém 4-2-1 výfuku a výstupní průměr, se dle úplně otřesné černobílé fotky hodnotí dokonce jaké tvary ty trubky mohou být ... Tak absurdní věci co tam hošani na FASU vymýšlí k historikům pouze poukazuje na jejich zaujatost a těžkou neiteligenci.
17:36:36
09.08.2019
09.08.2019
MVM
-> Tuner#2: Jedou pro zábavu, pro lidi na efekt,ne na čas. Jsou lidi kteří s technikou soucítí a umí ji šetřit, ví co to stojí práce. A jsou druzí,kterým je to naprosto jedno... Mě se to video taky líbilo. Bavili jsme se ale o tom jestli je možné aby to historická technika snášela obecně. Ne Šimurdova technika.
15:05:26
09.08.2019
09.08.2019
Bery
mě se ten příjezd líbí. on je dobrý řidič. ne jaký někteří, co stojí na brzdach až do zastavení. ale i když do toho napumpujes max možného, tak už to pak buď není historik, nebo s tím člověk musí trochu jinak zachazet. spíš se tu asi řeší ten přístup.
14:57:19
09.08.2019
09.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
Já si myslím, že z toho děláte zbytečnou kovbojku...
Petr to ždíme co to dá a to víme odpradávna všichni a ve finále je to co se nám líbí (alespoň mě a z reakcí na minulá videa myslím i Vám). To, že tady přepálil příjezd k odbočce/otočce myslím nechtěl tak úplně ani on, ale umí i z takové krizovky krásně elegantně vybruslit.
A co se týče používání historické techniky, vzpomeňte na Engeho jak vodil tátovu LRu na rallyesprintu v Praze a nebo ostatně nemusíme chodit daleko jak jezdí vhml s jeho 100vkou pravidelnost. Myslím, že víc už to ani nejde...
Petr to ždíme co to dá a to víme odpradávna všichni a ve finále je to co se nám líbí (alespoň mě a z reakcí na minulá videa myslím i Vám). To, že tady přepálil příjezd k odbočce/otočce myslím nechtěl tak úplně ani on, ale umí i z takové krizovky krásně elegantně vybruslit.
A co se týče používání historické techniky, vzpomeňte na Engeho jak vodil tátovu LRu na rallyesprintu v Praze a nebo ostatně nemusíme chodit daleko jak jezdí vhml s jeho 100vkou pravidelnost. Myslím, že víc už to ani nejde...
14:30:34
09.08.2019
09.08.2019
Bery
-> MVM: mě to nevysvetluj.ja v tom žiju
12:46:03
09.08.2019
09.08.2019
MVM
-> Bery 08.08.19 20:39:18: Technika pravých historiků to vydrží úměrně tomu jak se k ní šetrně jako k historický technice přistupuje. Dnešní rally se ageresivitou nedá s tou soudobou srovnávat, dneska je to typický rozbitý rychlý asfalt. A né vždy platí v motorsportu,že zvenčí agresivní "rychlý" průjezd sekcí je časově rychlejší oproti průjezdu - o kvalt výš kupříkladu, a s klidným průjezdem působícím neefektne jako jízda na nákup...